אלפי לקוחות כבר קיבלו את השירות המצוין מצוות המומחים שלנו. בשגרה ובחירום אנו מספקים תמיכה מרחוק מסביב לשעון ומענה על אין ספור שאלות. יחד עם זאת אנחנו כאן לא רק בשביל לפתור בעיות אלא גם כדי לייצר הצלחה מושלמת בעסק שלכם.
עמדת המכירה של AP מיועדת לשימוש עם תוכנות להנהלת חשבונות מהמובילות בשוק כגון: Sage 50 מהדורת ארה"ב לשעבר רכש, עמדת מכירה ל Sage 50 מהדורת קנדה לשעבר Simply Accounting. כמו כן AP אידאלית לקמעוניים שעונים על הקריטריונים הבאים:
עמדת המכירה של AP מיועדת לשימוש עם תוכנות להנהלת חשבונות מהמובילות בשוק כגון: Sage 50 מהדורת ארה"ב לשעבר רכש, עמדת מכירה ל Sage 50 מהדורת קנדה לשעבר Simply Accounting. כמו כן אקיופוז אידאלית לקמעוניים שמשתמשים במערכות ההפעלה הבאות:
המטרה העיקרית של אקיופוז היא לצמצם את הפער בין עמדת המכירה לבין הנהלת החשבונות.
כבר מתחילת הדרך עוד בשנת 1997 ועד היום הבנו ולמדנו מהניסיון שצברנו כי כול בעל עסק זקוק וצריך מידע. המידע קריטי וחשוב על מנת לגרום לעסק לשגשג ולהצליח. אין הבדל בין העסקים השונים הצורך קיים גם לבעלי מסעדות בדיוק כמו לרשת חנויות ענפה. עיבוד נכון של הנתונים מאפשר את הצלחת העסק. ולכן AP פותחה במיוחד לכך ובעלת התכונות הבאות:
עמדת המכירה של AP היא היחידה שמדווחת בזמן אמת על מלאי הפריטים והעסקאות ל עמדת מכירה ל Sage 50 מהדורת ארה"ב לשעבר רכש, עמדת מכירה ל Sage 50 מהדורת קנדה לשעבר Simply Accounting ו QuickBooks.
היתרון המשמעותי בשילוב זה מאפשר לכם לבצע עסקאות, לבקר את המלאי, להזמין מוצרים ולשלם לספקים, הכול במקום אחד ללא עיקובים וללא צורך בלמידת מערכות נוספות או הוספת תוספים למערכות קיימות.
ניהול החשבונות מתבצע לרוב מאחורי הקלעים ולכן ההתקנה מתבצעת על מחשבי PC, לעומת זאת עמדת המכירה יכולה להיות מותקנת על מגוון מכשירי אנדרואיד או PC, כמו טאבלטים, טלפונים חכמים ועוד. חשוב לציין כי AP אינה נתמכת על ידי אף מערכת של אפל.
AP שולה את הנתונים כמו פריטים ולקוחות מתוכנת הנהלת החשבונות. אם יש באפשרותכם לייצא את הנתונים לקובץ סביר להניח כי ניתן יהיה לייבא אותו אל המערכות של AP .
AP שולה את הנתונים כמו פריטים ולקוחות מתוכנת הנהלת החשבונות. אם יש באפשרותכם לייצא את הנתונים לקובץ סביר להניח כי ניתן יהיה לייבא אותו אל המערכות של AP .
AP נוצרה על מנת לאפשר לכם לעבוד בקלות ובנוחות, קל וחומר לגבי המלאים שלכם. הגדולה של הטמעת AP באה לידי ביטוי בכן שאין היא משכפלת תכונות שכבר קיימות אצלכם בהנהלת החשבונות לכן הפריטים שיש לכם במלאי מנוהלים באותו מקום שבו מנוהלת הנהלת החשבונות שלכם, הזמנות רכש וההתחשבנות מול הספקים השונים.
עמדת המכירה AP מדווחת בזמן אמת על עסקאות שמתבצעות, על המלאי שנגרע או נוסף ומעדכנת את ספרי החשבונות, אין צורך בשום תוספת אחרת, AP כבר כוללת את כל מה שצריך.
אין הגבלה על מספר העמדות שניתן להפעיל בבת אחת. ואין הגבלה על התמהיל שלהן כלומר PC טאבלט או טלפונים חכמים.
אין צורך, ניתן להתקין את תוכנת ניהול החשבונות על מחשב אחר ואפילו מרוחק, עמדות המכירה ישדרו למחשב הראשי את נתוני העסקאות והמלאי.
כפי שענינו בשאלה הקדמת, AP יכולה להיות מותקנת בכול מקום וניתן להעביר את הנתונים לכול מקום בעולם.
AP מתוכננת לעבוד עם רוב ציוד הקצה והחומרה שקיימת כיום בשוק, יחד עם זאת מומלץ כי תפנה אלינו על מנת לברר באופן מוחלט לגבי החומרה שלך. אתם מוזמנים לחייג: 1-800-80-96-96
לא. תוכנת ניהול החשבונות שלכם בכלל לא צריכה להיות על עמדת המכירה, אבל ל-AP יש אפשרות לנהל הרשאות לקבוצות משתמשים.
A: כלל וכלל לא, נתוני העסקאות מועברות בצורה מפורטת , כל מה שרואה החשבונות שלכם צריך זה את הקובץ הפיננסי.
אתם מוזמנים להתקשר אל צוות המומחים שלנו בטלפון 1-800-80-96-96 ונשמח לעזור בכול שאלה.
עבור תמיכה ל-AP צלצלו 1-800-80-96-96.
תוכנת הנהלת החשבונות לא צריכה להיות מופעלת בזמן ש-AP רצה, אין תלות בין התוכנות.
יש באפשרותכם לבחור איזה רצף שתרצו, לדוגמה אם העסקה האחרונה שלכם במספר 100 אז תמשיכו עם המספר 101.
ניתן להתקין את AP אפילו על ה PC הרגיל שלכם, צלצלו אלינו ל 1-800-80-96-96 על מנת שנתאים לכם חבילת משתלמת ומתאימה לסוג העסק שלכם.
אין צורך בקופה בכלל מכיוון ש-AP הופכת את המחשב שלכם לעמדת מכירה מושלמת שמדווחת להנהלת החשבונות בזמן אמת.
אתה יכול להתקין כמה עמדות שתצטרך ללא הגבלה כול עוד הם ממוקמות באותה כתובת, אם אתה צריך להתקין עמדות נוספות בכתובת שונה יהיה עליך לרכוש רישיון נוסף, פנה אלינו להתייעצות.
אנו מאמינים כי AP הינה עמדת המכירה הקלה ביותר לשימוש
אנחנו מידי שנה מוציאים עדכון כולל לעמדת מכירה ל Sage 50 מהדורת ארה"ב לשעבר רכש, עמדת מכירה ל Sage 50 מהדורת קנדה לשעבר Simply Accounting ו QuickBooks למרות שאין צורך לעדכן את עמדת המכירה מידי שנה עדיין זה מומלץ אם אתם מעדכנים את תוכנות ניהול החשבונות.
כן, ניתן לייבא את רשימת הלקוחות הנוכחית ולהוסיף אותם לעמדת המכירה. אם מדובר על עסקת מכירה, היא תשודר אל תוכנת ניהול החשבונות בצורה מפורטת ואף תוכלו להנפיק חשבונית עבור עסקה זו.
עמדת המכירה של AP מאפשרת ניהול מלא של המלאי בהתאמה מול הנהלת החשבונות, ניתן לקבוע רמת מינימום לפריט ותקבלו תזכורת להזמנת עוד מהמוצר החסר.
כן, AP מאפשרת ניהול מלא של הגדרות אבטחה למשתמשים, קבוצות בכל רמה שתצטרכו לדוגמה:
התוכנה אקיוקאונט משמשת לספירת מלאי שמתבצעת באופן ידני, על ידי ליקוט וספירה בעזרת קורא ברקוד ספירת המלאי מתבצעת בקלות ובנוחות ללא בזבוז זמן מיותר.
אנחנו מזמינים אתכם להכיר את AP מבית אקיופוז ולהצטרף למאות עסקים שמנהלים מערך מכירות מתקדם, חכם וטכנולוגי – ורואים תוצאות בשטח.
שותפים עסקיים
קופות חכמות
לעסקים מצליחים
התייעצות
והדגמה ללא התחייבות
מתחילה כאן
כתובתנו: החושלים 6, הרצליה
מיקוד: 4672406 ת.ד: 13030
איך מתחילים?
כדאי להכיר
כתובתנו: החושלים 6, הרצליה
מיקוד: 4672406 ת.ד: 13030
כדאי להכיר
צור קשר