קופה רושמת לעסקים קטנים – הדור החדש של קופות חכמות

בשנים האחרונות עוברים יותר ויותר עסקים קטנים, גם כאלו שבהם יש אדם אחד שמנהל את כל המערכת, לאמצעים חכמים יותר לטיפול בלקוחות. המודעות לחוויית משתמש נוחה, נגישה וזמינה, שמקצרת את זמן הטיפול גם עבור בעל העסק העסוק וגם עבור הלקוחות, הובילה לפיתוח של תוכנות ואמצעים חדשים לניהול העסק – בין היתר גם קופה רושמת לעסקים קטנים כפי שלא הכרנו עד עכשיו.

אז אלו פרמטרים חדשים תוכלו למצוא היום בדור החדש של קופות רושמות לעסקים קטנים?

קופה רושמת לעסקים קטנים ששולטת על הכל

אחד הדברים הברורים בפיתוח קופות רושמות חכמות בשנים האחרונות הוא שכבר מזמן לא מדובר בקופה פשוטה. היום קופה רושמת לעסקים קטנים היא מערכת שליטה על כל מה שקורה בקשר ובחיבור עם הלקוח שמגיע לבית העסק או אפילו יושב ליד השולחן בבית הקפה.

העבודה על הקופה הופכת פשוטה מאד כשהיא מחוברת למערכות כמו מערכת הנהלת החשבונות, מערכת ניהול עובדים ונוכחות, מערכות ספירת מלאי, תיעוד פרטים עבור השיווק בהמשך הדרך ועוד.

בתוך קופה רושמת לעסקים קטנים שנגישה יותר בזכות החיבור למכשירים ניידים וטאבלטים, אפשר ליצור תהליך מכירה יעיל וחכם, שמתייחס לכל מה שצריך דעת לפני המכירה, במהלכה ואחריה.

קופה רושמת לעסקים קטנים עם מעקב מכל מקום

אחד הדברים שמאפיינים את הדור החדש של העסקים, גם הקטנים ביותר, הוא הצורך לחייב לפעמים לקוחות מרחוק או לשלוט על מה שקורה בקופה בעסק הפיזי מרחוק. באמצעות התוכנה המתקדמת עליה מבוססת היום קופה רושמת לעסקים קטנים כמו זו שאנחנו מציעים כאן באתר, אפשר להיות עם היד על הדופק מרחוק.

בעל העסק לא צריך להיות נוכח בבית העסק כדי לבדוק מה קורה בקופה, איך העובדים מנהלים את הקופה במהלך המשמרת, איך מתבצעת סגירה ופתיחה של קופה וגם יכול לעקוב אחר הכנסות לקופה באופן שוטף. הפרמטר הזה הופך את העבודה עם הקופה למתאימה יותר בעידן החדש, שבו אנחנו לפעמים מנהלים עסקים שנמצאים בעיר אחרת או אפילו במדינה אחרת ועושים זאת אונליין בלי שום בעיה.

קופה רושמת לעסקים מותאמת אישית לכל עסק

היום כבר ברור שכל עסק, קטן, בינוני או גדול, הוא בעל סטנדרטים ופונקציות משלו והוא צריך התאמה אישית בכל המערכות שבהן הוא משתמש. כך גם בכל הקשור לקופה הרושמת. לכן, אחד הדברים המשמעותיים בעבודה שלנו כמי שמפתחים קופה רושמת לעסקים עם תהליך עבודה יעיל ופשוט, הוא להתאים בכל פעם מחדש את הפונקציות בקופה לעסקים שפוגשים אותנו.

כל קופה רושמת שמוצעת אצלנו באתר עוברת תהליך של התאמה אישית לצרכי העסק לפי הדרישות והתהליכים שעוברים עליו במהלך היומיום. אנחנו מתאימים את הקופה הרושמת לעסקים כמו פיצוציות, חנויות נוחות, מסעדות ובתי קפה, מעדניות וקונדיטוריות ועוד, לפי כל הדברים הדרושים באותו בית עסק.

קופה רושמת לעסקים – איך בוחרים בקופה המתאימה?

אם היינו צריכים לתת עצה אחת לבעל עסק קטן שרוכש קופה רושמת לעסקים היינו אומרים שחשוב להגדיר מראש אילו פונקציות חשובות לך.

יש כמה דברים שלא מתפשרים עליהם וכמובן קיימים בקופות שלנו – סליקה מאובטחת בסטנדרט הגבוה ביותר, תהליך מכירה נוח ויעיל, אפשרות להוצאת דו"חות להנהלת חשבונות ושליטה מרחוק על מה שקורה בקופה, גם כשאתה לא בעסק. בנוסף, יש פונקציות רבות שמתאימות לבתי עסק שונים. לכן תמיד אפשר להתייעץ איתנו ואנחנו נותנים את התמיכה המלאה להתאמה אישית לכל עסק.

קופה רושמת לעסקים היום היא כלי העבודה הכי חשוב בעסק שלך – והיא מאפשרת לך להפוך מעסק קטן לעסק גדול שמרוויח ומצליח בקלות וביעילות.

מוכנים לשדרג את העסק עם קופות ממוחשבות חכמות?

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את AP מבית אקיופוז ולהצטרף למאות עסקים שמנהלים מערך מכירות מתקדם, חכם וטכנולוגי – ורואים תוצאות בשטח.

צור קשר

x

    צור קשר