קופה רושמת ניידת מבית AP

להעניק ללקוח חוויית קנייה שתחזיר אותו אליכם פעם אחר פעם

הקיץ כבר לגמרי כאן ואיתו סממני הרעב של מיליוני ישראלים המבקשים לפצות על שנת פגרה כפויה בחסות הקורונה.
הקניונים שוקקי חיים, המסעדות בתפוסה מלאה, פסטיבלים ואירועי תרבות צצים כפטריות אחרי הגשם.
שוק הצרכנות הישראלי מתאושש בקצב, אך האם הוא ממשיך מאותה נקודה שהפסיק? לא בדיוק.
בעקבות אילוצי הקורונה עסקים רבים הפכו ניידים. אחרים עשו הסבה לכדי עסק ביתי פיזי או וירטואלי, ורבבות עברו (ונשארו) לעבוד מהבית.
הצרכן הישראלי התרגל לקבל את כל מוצריו ושירותיו בקליק, ללא המתנה, עד פתח הבית. לא מן הנמנע ששינויים כאלו בהרגלי הצריכה ירימו את רף הדרישות המוצבות מול בתי עסק כיום, שלא נאמר, יעצבו את סטנדרט השירות הנורמטיבי מחדש.
זה בא לידי ביטוי בסבלנות ההולכת ומתקצרת של הצרכן, ולא פחות מכך, הציפייה לחוויית משתמש יוצאת מן הכלל שמסתמכת על הבנה עמוקה של צרכיו. נראה כי עסקים ונותני שירות המבקשים לגבור על מתחריהם ולזכות בנאמנותו של הצרכן, מוכרחים להתאים את עצמם לרוח התקופה.

קופה רושמת ניידת

חברת AP נמנית עם אותם עסקים שלא קפאו על השמרים בתקופת הקורונה. הם עמלו ושקדו בכדי להתאים את הטכנולוגיה שלהם לצרכי השעה שנדרשים מלקחותיהם.
סדרת המוצרים שלהם מורכבת מקופות ניידות שיודעות לספק חוויית מכירה וקנייה שהולמת את רוח התקופה ואולי אף דוחפת אותה צעד אחד קדימה.

קופה רושמת ניידת קטנה ואלגנטית שלא נסמכת על Wi-Fi, מאפשרת סליקה בטכנולוגית EMV החדשה, מגיעה עם מדפסת מובנית במידת הצורך, והדובדבן שבקצפת – מסונכרנת באופן מלא לבק אופיס ולמערכת החשבונאית כולה. העתיד כבר כאן.

קופה רושמת ניידת שמעצבת מחדש את חווית הקניה

AP מספקת פתרון אידיאלי לעסקים בכל הגדלים: מהבשלנית הביתית, דרך מוכר הפרחים בצד הדרך ועד למכוני היופי, בתי קפה, חנויות וסופרמרקטים.
קופה רושמת ניידת שמאפשרת לבצע את כל פעולות המכירה והניהול בכמה קליקים, מול הלקוח.

כשאנחנו מדברים על צו השעה שמתבקש מעסקים, אנחנו מדברים על עיצוב חווית קנייה שתגרום ללקוח להרגיש שהוא במקום הנכון, בזמן הנכון. חוויית צרכנות אקטואלית שמייצרת אפקט "וואו". ה"אקסטרה מייל" הזה שיגרום ללקוח לזכור דווקא אותך, מכל שאר המתחרים.

כדי לספק את החוויה הזאת, תהליך המכירה מוכרח להיות גמיש, דינאמי, מותאם אישית. אם פעם, למשל, הלקוח היה צריך להגיע עד בית העסק בכדי לקבל שירות, כיום, יש עדיפות ברורה לעסקים שיכולים להגיע עד בית הלקוח. לצד נושא הניידות, עולה גם נושא הזמן. תורים ארוכים נתפסים כיום כסממן לשירות ארכאי ומיושן.

הקופה הניידת של AP פותרת את נושא התורים על ידי טכנולוגיה שמאפשרת סליקה ניידת ומהירה לרבות מתן חשבונית וקבלה.
תארו לעצמכם שעומדים לרשותכם התנאים לסגור עסקה מכל מקום ובכל זמן, ללא הצורך להסתמך על חשמל או Wi-Fi.
יועץ המכירות מסתובב עם קופה רושמת ניידת כל הזמן. הוא עובר עם הלקוח מסע שלם משלב ההיכרות, דרך הסיור המשותף בחלל, המחשת המוצרים, הייעוץ, קבלת ההחלטה – וסגירת העסקה – במקום!

מעבר לנוחות המרבית והרושם האדיר שנוצר, הטכנולוגיה הזו גם מצמצת את הסיכוי שהלקוח ישנה את דעתו בדרך לקופה.

PAX A920, קופה רושמת ניידת עם מדפסת

A920סדרת הקופות של AP נותנת מענה רחב לכל סוגי העסקים. בכתבה הזו בחרנו להתמקד בשני דגמים פופולריים במיוחד. הראשונה, PAX A920, קופה ניידת שתופסת את תשומת הלב בזכות המראה הייחודי שלה. היא קטנה ומעוצבת במבנה ארגונומי נוח שמותאם לאחיזה ממושכת בכף היד.

מבחינת המפרט שלה, מדובר בקופה ניידת שכוללת מדפסת – לא כבדה בכלל, בניגוד למצופה. אורכה 17.5 ס"מ והיא שוקלת בסך הכל 458 גרם. יש לה מסוף אשראי בטכנולוגית EMV ומסך מגע בגודל 5 אינטש. יש לה Wi-Fi, ובנוסף, אפשרות לתקשורת סלולרית באמצעות כרטיס sim. זה אומר שלכל בעלי העסקים שפוגשים לקוחות בתנועה, בחוץ, באירועים, בתנאים משתנים ובלתי צפויים – יש מעתה את החופש המלא לגבות מהר ובקלות, בכל זמן ובכל מקום.
בלי להתעסק בפריטת עודף, רשימות מיילים מסורבלות על ניירות ופתקים בטלפון (שתמיד איך שהוא הולכים לאיבוד) וכל הבלאגן שנלווה בדרך כלל לעבודה בחוץ. זה גם יוצר יתרון רציני בכל מה שקשור לאיסוף דאטה.

אחד מבעלי העסקים שעובדים עם AP מחזיק פלטפורמה מקוונת למכירת כרטיסים לאירועים. הוא מספר שמאז שהחל לעבוד עם קופה ניידת A920, הוא נוהג לפזר עובדים בנקודות תנועה אסטרטגיות באירועים. העובד מברך את הלקוח לשלום, מבקש פידבק לגבי חוויית הרכישה, לוקח פרטים של לקוחות לא מרוצים במידה ועולים כאלו ואוסף כתובות מייל לניוזלטר – ערוץ המכירה המכניס ביותר שלו כיום. העובד מזין את הנתונים בקופה הניידת והמזכירה רואה אותם במערכת הבק-אופיס בזמן אמת. כל מצטרף חדש נחנך עוד באותו היום עם ברכה אישית ומתנת הצטרפות. רשימת התפוצה של הניוזלטר גדלה לדבריו במאות אחוזים, בתוך פחות מרבעון.

PAX A77, קופה רושמת ניידת – מהפכה בעולם השירות

הקופה הניידת השנייה שתפסה את תשומת ליבנו היא PAX A77. קופה ניידת שדומה לטאבלט שאנחנו מכירים. היא אלגנטית וקומפקטית (15.8 ס"מ אורך, משקל 240 גרם), נוחה במיוחד להזמנות ישירות על גבי השולחן או ליד הקונה.

רבים מלקוחות AP שמשתמשים במוצר הזה הם מסעדות ועסקי קולינריה ניידים כמו משאיות מזון (Food truck). המסעדנים מעלים פידבקים מצוינים שממחישים שביעות רצון סימביוטית הן מצד הלקוחות והן מצד העובדים.

השימוש בקופה ניידת A77 מאפשר למלצרים לבצע בדיקות מלאי של מוצרים מבלי לזוז משולחן הלקוח. העבודה של המלצר הופכת מהירה ומדויקת יותר, דבר שמייעל את הסרביס באופן שמורגש בשני קצוות המתרס. בדומה לאחותה, קופה רושמת ניידת PAX A77 כוללת בתוכה מסוף אשראי EMV מאובטח, תקשורת Wi-Fi, אופציה לsim וגם טכנולוגית NFC שמאפשרת לסרוק כרטיסים מכל הסוגים ללא צורך במגע.

לפי המסעדנים, מדובר בתקדים רציני לרמת השירות: הלקוח מבקש את החשבון בסוף הארוחה, המלצר מניח על השולחן את ה A77 שלו, מחייב את כרטיס האשראי או כרטיס התן-ביס/סיבוס שלו (או כל כרטיס אחר המסונכרן למערכת) והעסקה סגורה – מבלי שהלקוח היה צריך להמתין לחשבון אפילו רגע אחד.

חברת AP מספקת מעטפת שירות תומכת ללקוחותיה ומאפשרת למתעניינים לבצע הדגמה ללא התחייבות. אם גם אתם רוצים לייעל את תהליכי העבודה ולשדרג את חוויית המכירה בעסק, צרו קשר כבר עכשיו והזמינו הדגמה ממש כאן >.

למפרטים מלאים על הקופות שלנו, היכנסו לפה >

מוכנים לשדרג את העסק עם קופות ממוחשבות חכמות?

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את AP מבית אקיופוז ולהצטרף למאות עסקים שמנהלים מערך מכירות מתקדם, חכם וטכנולוגי – ורואים תוצאות בשטח.

צור קשר

x

    צור קשר