מעוניינים להתנסות?

צרו קשר להדגמה ונשוב אליכם בהקדם

פרטיך לא יועברו לצד ג' ולא יעשה בהם שימוש מלבד יצירת קשר לבקשתך

תוכנת קופה ותוכנה לקופה ממוחשבת

אם אתם מחפשים תוכנה לקופה ממוחשבת אבל לא בטוחים ש-AP היא התוכנה המתאימה לכם, אנחנו מציעים לכם הזדמנות לבדוק מקרוב את כל התכונות שהופכות את AP לתוכנת קופה מושלמת עבורכם ועבור מאות עסקים ברחבי העולם.

בתהליך בחירה מהיר שתמצאו כאן, תוכלו להגדיר את הפונקציות הדרושות שלכם לפי סוג העסק ופרמטרים נוספים וליהנות מגרסת דמו להורדה שתתן לכם שקט נפשי בדרך לרכישת תוכנה לקופה ממוחשבת לעסק.

כל היתרונות של תוכנה לקופה ממוחשבת AP

כשבנינו את AP חשבנו על כל הדברים שמתרחשים בעסק ובעיקר בתהליכי המכירה שלו מול הלקוח ומאחורי הקלעים. מה הוא צריך? גישה נוחה לכל תהליך החיוב של הלקוח, אפשרות לחבר את הצד הפיננסי, השיווקי והתפעולי של העסק למערכת שמזרימה אליו את הרווחים, חיבור בין מערכות כדי שיהיה כמה שיותר יעיל ו"על אוטומט" ותמיכה טכנית מצוינת וזמינה שתהיה שם ברגע שצריך.

ואם ניכנס לפרטים, אחרי שתורידו תוכנת קופה ממוחשבת מבית AP תגלו חיבור מאובטח על פי התקנים המחמירים בעולם לסליקת אשראי, חיבור והתממשקות למערכות הנהלת חשבונות, אפשרות למילוי פרטי לקוח בעת הרכישה – בצורה קלה ומהירה, כדי שתוכלו לשמור איתו על קשר ולשווק לו מוצרים נוספים. תוכלו ליצור שעון נוכחות ולנהל שעות העובדים, להוציא דוחות מעקב אחר הרווחים, ולקחת אתכם את הקופה לכל מקום שתרצו – כשאתם יכולים להתקין את התוכנה על טאבלט, טלפון נייד או מחשב נייד.

על כל הדברים האלו שמנו דגש כשפיתחנו את AP – תוכנה לקופה ממוחשבת שמחברת בין כל הקצוות ומאפשרת לכם לתת שירות מעולה ללקוחות שלכם.

מחפשים תוכנה לקופה ממוחשבת ולא יודעים במה לבחור?
צרו את ההתאמה הכי מדויקת כאן ותקבלו גרסה לניסיון

רגע לפני שאתם מתחייבים לשימוש בקופה מסוימת, קחו נשימה עמוקה והורידו תוכנה לקופה שתאפשר לכם לראות
הכל מול העיניים, להתנסות, לשחק, לחשוב על התממשקות עם כל המערכות בעסק שלכם וליצור תהליך מכירה מדויק,
חכם ומהיר מול הלקוחות שלכם.

לא בטוחים איזו תוכנה לקופה ממוחשבת מתאימה לכם?

צרו איתנו קשר והצוות המקצועי שלנו יסייע לכם להגדיר את הפונקציות הרצויות לכם – ולקבל גרסת ניסיון של תוכנת קופה מדויקת לעסק שלכם.

צור קשר

x

    צור קשר